středa 19. října 2011

Stavba - den 8 a 9

Vzal jsem si 2 dny dovolené, abych trošku pohnul se stavbou. Sice zápasím s chřipkou, ale pocit, že dělám na svém mě nabíjí a tak nějak na nemoc zapomínám... A to jsme si dneska opravdu mákli, protože jsme museli přemístit 2m3 betonu a asi 60 betonových tvárnic na své místo.

Během úterý a středy se nám povedlo dokončit ztracené bednění kolem celého domu. KONEČNĚ !!! Teď už jen zbývá dodělat ho do správné výšky (což by se mělo povést v sobotu) a začít rozvážet a hutnit hlínu pod desku.

Dneska mi taky TopTrans konečně dovezl elektrosloupek od firmy BP Bruna za celkem 8´000 včetně základu a dopravy. Kdybych si ho dělal sám, tak sice ušetřím asi tisícovku, ale bude mi to trvat minimálně 3 dny a to mi za to nestojí.

V sobotu ho umístím na svoje místečko a E.ON mi do konce října přivede na parcelu elektrický proud.

Žádné komentáře: