pondělí 3. října 2011

Stavba - den 3

Dnes přijel bagrista a vykopal 1,5m hluboké základové pasy. Na místě jsme zjistili, že podloží tvoří jílovitá zemina, což je ideální podloží pro stavbu domu. Měl jsem strach, že bude v hloubce kolem metru mokrá hlína, protože mám na pozemku 2 studny a podle místních starousedlíků je na této straně hodně vody, ale naštěstí se moje obavy nepotvrdily. Hlínu jsem nechal vykopat dovnitř "domu". Nebudu jí muset převážet dovnitř až budu hutnit podložku pod základovou desku. Na spodek jsem nechal nasypat makadam. Teď mě jen čeká natáhnout zemnící pásek s vývodem pro hromosvody, udělat prostupy pro vodu a kanalizaci a můžeme betonovat. Betonáž by měla proběhnout ve středu odpoledne. Beton mi dovezou mixy z Heidelberg - Českomoravského betonu z betonárky v Jihlavě.

Žádné komentáře: