pondělí 31. října 2011

Stavba - den 10 - 13

Čtvrtek 27.10.
Využil jsem prodlouženého víkendu a pokročil na stavbě. Ve čtvrtek odpoledne dovezli z Centrostavu zbytek tvárnic, ale protože bylo mokro, museli jsme je ručně vykládat z dodávky a nosit asi 15 metrů k základům. Konečně jsme sestavili celé bednění a mohlo se začít s přípravou bednění.


Pátek 28.10.
Pro někoho svátek a den volna, pro mě pracovní den. Musel jsem připravit bednění na vylití betonem. To znamenalo ucpat všechny škvíry a díry, aby se beton nevylil ven.
A takhle to nakonec vypadalo.


Sobota 29.10.
V sobotu přijel mix s betonem z firmy ZAPA Beton Havlíčkův Brod a začali jsme vylévat tvárnice. Teda nejdřív jsme museli mix vytáhnout, protože při otáčení zapadl :)
Samotné vylévání tvárnic byla pěkná pakárna, protože beton se z mixu špatně dávkuje a tak se musí rychle s korýtkem manipulovat. Nakonec se po 2,5 hodinách všechno povedlo a základy jsoutak už konečně hotové.
V sobotu jsem taky usadil elektrosloupek a teď jen čekám, až mi do něj přivedou šťávu...


Neděle 30.10.
Ráno jsem zajel do Jihlavy pro vibrační pěch = žábu a začali jsme s rozprostřením a dusáním hlíny pod desku. Takhle jsem se nenadřel už kolik let....
Ve třech lidech jsme dělali až do tmy, takže jsem nestačil ani udělat fotky. Tak snad příště... EDIT - nějaké fotky z večera jsem vyhrabal, snad na nich bude něco vidět

Žádné komentáře: