neděle 16. října 2011

Stavba - den 7

Počasí se konečně umoudřilo a tak jsem mohl opět vyrazit na stavbu. V sobotu jsem ale byl v Litomyšli, a tak jsem se na stavbu nedostal. Proto jsem vše doháněl v neděli. Aktuálně děláme ztracené bednění a nikdy bych nevěřil, co je s tím patlání. Tvárnice jsou nepřesné a musí se různě podkládat, aby se dosáhla u prvního šáru alespoň nějaká rovina. Dnes jsme stihli udělat i půlku druhého šáru ztraceného bednění. Nejdřív bylo ale nutné položit mezi obě vrstvy armovací tyče a ty přivázat na svislá armovací železa. Po zalití betonem by měl vzniknout kompaktní železobeton s životností asi 300 let :))) Právě při pokládce druhého šáru jsme zjistili jak nepřesné jsou už z výroby betonové tvárnice Diton pro ztracené bednění. Půl centimetru sem, půl centimetru tam není žádná míra :(((( Vrchní deska bude muset rozdíly vyrovnat. Bohužel jsem dneska na sobě pozoroval, že mě přepadá rýmička a kašílek. Bolí mě klouby a jsem asi trošku přetažený. Snad se do úterý dám dohromady. Potřebuju pokračovat a tak si plánuju vzít dovolenou.

Žádné komentáře: