pátek 23. května 2008

Znovu jsem objevil CAMOUFLAGE


Jako teenager jsem doslova žral partičku Depeche Mode. Jejich hudba mě prostě bavila a donutila mě se učit angličtinu. Hltal jsem všechny jejich alba a samozřejmě jsem sháněl veškeré informace.
A tady jsem narazil na německou partičku Camouflage. Jejich hudba byla v té době snad ještě lepší než u DM.
Postupem času jsem migroval z jednoo stylu do druhého ale DM mi zůstali stále jako jedničky.
Až jsem minulý měsíc narazil na staré album SENSOR ( 2003 ) od Camouflage. Na to, že jde o 5 let staré album je plné moderních a originálních zvůků a samplů. Melancholická nálada se střídá s energií v tanečních skladbách.
Rozhodně vám toto album doporučuje poslechnout. Pokud se chcete dozvědět víc o této německé partičce, navštivte jejich oficiální stránky skupiny.
A perlička na závěr - Camouflage budou hrát v létě živě i na populárním SázavaFestu !!!.

Žádné komentáře: