čtvrtek 8. května 2008

Samsung U600 odblokován

Tak už mám konečně telefon odblokovaný. Díky firmě BestMobil je konečně plně funkční pro všechny operátory. Firma postupovala naprosto profesionálně a dokonce mi na odblok vystavila i paragon !!!




Při návštěvě jejich kamenného shopu jsem byl ovšem svědkem domluvy "zákazníka" a prodavače obchodu. Jak jsem pochopil, tak "zákazník" (asi 150 ti kilový borec - "takypodnikatel") přišel reklamovat svůj telefon NOKIA N95 do prodejny BestMobil. Prodavač mu ochotně vysvětloval, že musí přijít se záručním listem a že pak vyřeší záruční opravu. Přičemž zákazník se neustále ptal na to, jak to bude s jeho telefonem , který u nich koupil v době kdy se N95 ještě oficiálně v ČR neprodávala, po záruce. Prodavač mu opět vysvětlil, že pozáruční servis může řešit s jakýmkoliv servisem NOKIA nebo přímo s nimi, ale že už za něj bude pochopitelně platit. To se nelíbilo zákazníkovi, který vyčítal prodejci, že mu před půl rokem prodal telefon , který nebyl oficiálně v prodej i v ČR a že mu do něj nahrál zdarma češtinu a že teď se nechá stejný telefon koupit za méně peněz ...

Prodavač se mu snažil vysvětlit, že telefon mu prodával i s informací že se jedná o dovoz, a že telefon zatím oficiálně v ČR není. Pochopitelně PAN PODNIKATEL ( který se s telefonem prvních pár dní určitě všem chlubil, že má něco, co jiní nemají a po pár měsících ho někdo namíchnul stejným telefonem z distribuce O2 za nižší cenu ) tomu nechtěl rozumět a stále opakoval " vy jste obchodník, já jsem obchodník , .... jak se dohodneme ? ". Prodavač ho tedy požádal, aby donesl záruční list a že k tomuto listu přidají smlouvu na budoucí servis telefonu u firmy BestMobil.

Řeknu vám, že být prodavač musí být někdy pěkná fuška ...

Žádné komentáře: