pondělí 28. dubna 2008

Neúspěšný pokus o flash FW Samsungu U600

Mám nový telefonek. Je to žiletka od Samsungu s označením U600.

Lehounký a tenoučký mobil s výbornými parametry a skvělým designem. Má bohužel jednu vadu. Je blokovaný. Takže ...

...hurá na flash firmware....

Je 19:00 a já se pokouším o flash firmware Samsungu U600. Všechno jsem samozřejmě našel na netu , postahoval a jal se odblokovat/flashnout můj Samsung U600 , který mi poslal brácha z UK ( zakoupený u Virgin Mobile UK ).

Bohužel se mi to prostě nedaří. Při 54% se mi to vždycky kousne a napíše velice "příjemnou" hlášku "Sorry, an error has occured ! (ERR_TOO_MANY_RETRIES )" . Když se mi to stalo poprvé tak jsem trošku zbystřil a vycítil problém. Ihned jsem nalistoval domácí i zahraniční fóra o U600 a snažil se chybu napravit.

Je 23:21 a po osmém pokusu o flash to vzdávám. Jsem unavený a chce se mi spát. Vezmu ten krám a nechám ho flashnout v servisu. Ať si to vyžerou sami !!!!

Jojo , to je tak, když chce člověk ušetřit nějakou tu korunku.

Žádné komentáře: