úterý 29. dubna 2008

Flash Samsungu U600 podruhé

Tak to je můj krasavec

Včera jsem brouzdal po netu do půlnoci a zjistil jsem, kde je zakopaný pes. Mám bohužel typ U600B. Pozná se to buď podle čísla FW, které je 10-ti místné nebo podle toho, že senzorová tlačítka při doteku mírně zavibrují.
Problém je ten, že klasický Optiflash s touto verzí FW nefunguje a jakýkoliv pokus o flash firmware skončí fiaskem a "umrtvením" telefonu.
Je potřeba použít Optiflash U600B z http://www.mediafire.com/?wfj9vjx141j a samozřejmě ten správný FW. Ze stránek http://samsungflashfiles.uni.cc/ je potřeba stáhnout nejdříve U600BDXGJ1 ( ten sice není v angličtině ani češtině , ale má údajně opravit chyby po flashování Optiflashem U600 ), flashnout a pak znovu přeflashovat pomocí U600BXXGK2 firmware který už češtinu má a je určen pro U600B. Jen pro pořádek. Info jsem čerpal ze stránek http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=73915.

První flash FW U600BDXGJ1

Hurá .... První pokus s FW U600BDXGJ1 vyšel . Telefon je sice zamknutý jen na určité operátory a mojí T-Mobile kartu hlásí jako Invalid SIM Card, ale jde už normálně zapnout !!!

Druhý flash FW U600BXXGK2

Takže jdu na flash s FW U600BXXGK2 .... A opět to telefon rozdejchal. Bohužel ani tento FW mi nechce pustit moji T-Mobile kartu. :-/

Sice pozdě ale přece mi mANGEL ze Superfóra poradil, že musím nechat telefon odblokovat :/

Problém je ale v tom, že odblokování tohoto telefonu mi může udělat buď jen operátor Virgin Mobile UK nebo budu muset navštívit firmu , která to v ČR nabízí. Problém je, že nejbližší je v Praze - jedná se o Servis Mobily. Proto jsem pověřil bráchu aby mi odblokovací kód zajistil v UK. Doufám, že to klapne a nebudu muset zaplatit 600,- Kč za odblok.

Žádné komentáře: